هارد باکس دستگاه لیزر هایفوتراپی

از طراحی تا ساخت هارد باکس دستگاه لیزر دابلوگلد – هایفوتراپی

این دستگاه ساخت شرکت هیرونیک کشور کره جنوبی هست و تا جایی که من اطلاع دارم برای انجام لیفت صورت بدون جراحی انجام میشود و جدیدترین ورژن فناوری لیزر در این زمینه است.

هاردباکسی که برای این دستگاه طراحی و ساخته شده دارای مزیت­ های زیادی هست؛ و در زمان طراحی به نکات زیادی توجه شده است تا هاردباکس بهترین کارایی را داشته باشد و در عین حال کوچک و جمع و جور، سبک و مقاوم باشد.

برخی از مزیت های مهم هاردباکس دستگاه هایفوتراپی عبارتند از:

1- از متریال سبک و بسیار مقاوم ساخته شده، وزن خود باکس نسبت به ابعاد اون بسیار کم بوده و در عین حال جان سخت و مقاوم ساخته شده است.

2- هاردباکس طوری طراحی شده است که نیاز به باز کردن هندپیس دستگاه نیست؛ و از فضای پشت هندپیس دستگاه استفاده شده برای قرارگیری کارتریج های دستگاه.

هارد باکس دستگاه لیزر هایفوتراپی

3- این هاردباکس در دو نوع چهارچرخ و دوچرخ طراحی و ساخته شده، چرخ های عقب نوع چهارچرخ این هاردباکس دارای ترمز است، که زمانی که هاردباکس و دستگاه روی میز یا بلندی قرار گرفته است، از سقوط آنها جلوگیری بشود.

4- هاردباکس دارای دسته تراولی توکار هست و از فضای بین میله های دسته تراولی استفاده شده که به کابل هندپیس دستگاه، که از پشت به دستگاه وصل میشود، فشاری وارند نشود.

5- هاردباکس در عین حال که کوچک و جمع و جور طراحی شده از هر طرف دارای 1 تا 8 سانتی متر فوم ضربه گیر هست، که به خوبی دستگاه را در مقابل ضربه و تکان های شدید محافظت میکند.

6- هاردباکس دارای چهار عدد قفل بسیار مقاوم و مطمئن هست، همچنین 2 عدد از این قفل ها دارای امکان قرار گیری قفل آویز رمزدار هستند، تا در مسافرت ها امکان قفل کردن آنها وجود داشته باشد.

7- مهم ترین مزیت این هاردباکس این هست که به راحتی روی صندلی ماشین سواری جا میشود.

سپاس باکس به عنوان تولید کننده انواع هارد باکس صنعتی: نهایت تلاش خودش را انجام میدهد تا از دارایی و سرمایه مردم بهترین و امن ترین محافظت ها، در زمان جابجایی، انجام بشود.