هارد باکس صنعتی دستگاه اکسیژن ساز

مجموعه سپاس باکس تولید هارد باکس های صنعتی دستگاه های اکسیژن ساز، تصفیه آب، هوا را برعهده دارد. بدیهی است در خصوص دستگاه هایی که برای نمونه تولید می شوند و یا اینکه نیاز به تولید تعداد زیاد از یک نوع دستگاه با ابعاد یکسان نمی باشد، صرف هزینه برای ساخت قالب های تزریق پلاستیک و یا فایبرگلاس مقرون به صرفه نخواهد بود، که در این موارد بهترین گزینه ساخت اینگونه از هارد باکس ها است.

مشخصات هارد باکس دستگاه اکسیژن ساز

-از ویژگی های مهم اینگونه از هاردباکس ها این است که در برابر رطوبت کاملا مقاوم می باشند و هیچگونه آسیبی در محیط های کاملا مرطوب به آن ها نمی رسد.

-دارای استحکام و عمر بسیار بالایی هستند و حتی در صورت وجود ارتعاش و لرزش در زمان کار دستگاه، هیچگونه لقی در اتصالات آن به وجود نمی آید.

-قابل حمل بودن و امکان جابجایی سهل و آسان دستگاه از شهری به شهر دیگر نیز جزء مزایای اینگونه از هاردباکس ها محسوب می شود. چرا که هر دستگاهی برای جابجایی نیاز به بسته بندی و محافظت در زمان جابجایی دارد. برای جابجایی دستگاه تعبیه شده در این نوع از هاردباکس ها نیاز به هیچ نوع بسته بندی نیست.

-تعبیه هواکش و خنک کننده ها در هر جایی از باکس امکان پذیر است و در این خصوص هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

-بدنه این هارد باکس ها کاملا مقاوم است و امکان اتصال هر تجهیزاتی از دستگاه از جمله موتور، گیربکس، فن خنک کننده، فیلترهای مختلف هوا و غیره به صورت مستقیم به بدنه وجود دارد.

-امکان قرارگیری چرخ های صنعتی و کاملا مقاوم و روان برای جایجایی آسان وجود دارد. -همچنین دسته های تراولی مخصوص چمدان های مسافرتی نیز قابل نصب بر روی این باکس ها می باشد.

-در صورت نیاز به عایق صوت و حرارت بودن بدنه دستگاه امکان چند جداره اجرا کردن این باکس ها وجود دارد.

-از دیگر مزایای این گونه از باکس ها دسترسی سریع و آسان به تجهیزات داخل باکس است. این مزیت در خصوص دستگاه هایی که نیاز به بازدید و سرویس دوره ای دارند، بسیار حائز اهمیت است.

-این نوع از هاردباکس ها با هر نوع رنگ و ابعاد قابل تولید و برای دستگاه های مختلف صنعتی و یا خانگی ساخته می شوند.