کیف حمل و محافظ تجهیزات شکار

اگر شما هم اهل شکار هستید و هر چند وقت یک­بار برنامه ریزی می­کنید و وسایل مورد نیاز اعم از اسلحه، دوربین شکاری و غیره را جمع ­آوری می­کنید و راهی شکار می­شوید، احتمالا به یک محفظه برای نگهداری و محافظت از ابزارهای خود نیاز خواهید داشت. کیف حمل و محافظ تجهیزات شکار یا هارد کیس اسلحه، قطعا یکی از بهترین کیف‌ هایی است که می­توانید بدین منظور استفاده کنید.

معرفی کیف حمل و محافظ تجهیزات شکار

کیف حمل و محافظ تجهیزات شکار از برترین محصولات تولید شده توسط شرکت سازه پایش سلامت سپاس می­باشد. این شرکت دارای چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع  کیف های آلومینیومی، هاردکیس و فلایت کیس می­باشد که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می­گیرند. همه این محصولات با استفاده از بهترین مواد اولیه در داخل کشور تولید می­­شود و به خوبی، قابلیت رقابت با نمونه ­های خارجی را دارند. لازم به ذکر است که قیمت محصولات گفته شده نیز بسیار پایین­ تر از نمونه­ های خارجی می­باشد.

کیف اسلحه سپاس از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و داخل محفظه آن با آلومینیوم یا فوم آستر به ضخامت 3 میلی متر پوشانده شده است تا هیچ گونه آسیبی به ابزار موجود در داخل کیف وارد نشود. علاوه بر این، کیف اسلحه یا همان هارد کیس اسلحه، به گونه ای طراحی شده که کاملا در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می­باشد.

بدین ترتیب، با استفاده از این کیف خیالتان از بابت ابزار و تجهیزاتی که می­خواهید داخل کیف قرار دهید راحت خواهد بود، چرا که در بدترین شرایط نیز هیچ گونه آسیبی به آن­ها وارد نخواهد شد. علاوه بر این، با استفاده از این هارد کیس، حمل و نقل ابزاری که همراه خود دارید بسیار آسان می­گردد و دغدغه ای نیز از این بابت نخواهید داشت.

مشخصات فنی کیف حمل و محافظ تجهیزات شکار

امکان سفارش کیف در ابعاد، رنگ و سایر مشخصات به صورت دلخواه و به درخواست مشتری وجود دارد. همچنین ابر موجود در کیف نیز در طرح های مختلف و با استفاده از تکنولوژی لیزر و برش CNC طراحی می­گردد. بنابراین بسته به نوع و اندازه ابزار و تجهیزات خود می­توانید کیف مورد نظر خود را سفارش دهید.

پس از این­که ابعاد، اندازه و طرح محصول مشخص شد، فرایند تولید هارد باکس اسلحه در خط تولید مجهز شرکت سپاس، توسط کارشناسان فنی مجرب و با استفاده از تکنولوژی­ها و ابزار های روز دنیا آغاز می­گردد.

ضمانت محصول

این کیف از برترین مواد اولیه تهیه شده و استحکام بسیار بالایی دارد. در همین رابطه، شرکت سازه پایش سلامت، برای جلب اعتماد مشتریان، این کیف را با 20 سال ضمانت استحکام به مشتریان عرضه می­کند.

خرید کیف حمل و محافظ تجهیزات شکار

همان­طور که گفته شد، شما می­توانید این کیف را به صورت کاملا اختصاصی و در ابعاد و اندازه های مورد نیاز سفارش دهید. برای سفارش این محصول کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و با ذکر مشخصات مورد نیاز، کیف مورد نظر خود را سفارش دهید.