هاردباکس ابزار با چرخ و دسته تلسکوپی

تفاوت هاردکیس، مینی کیس و میکروکیس چیست؟

برخی افراد دارای مشاغلی می باشند که نیاز است وسایل و تجهیزات مربوط به شغلشان را با خود حمل و جابجا کنند بنابراین داشتن یک کیف و جعبه ای که بتوان وسایل را در آن قرار داد و براحتی و بدون هیچ مشکلی جابجا نمود از ملزومات این شغلها می باشد. یک از گزینه هایی که میتوان گفت برای حمل این وسایل مناسب است و قادر است محافظ خوبی برای آنها باشد، هارد کیس می باشد. هاردکیس ها در ابعاد و اندازه های مختلفی موجود می باشد  بنابراین افراد با توجه به نیاز خود می توانند آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. گروه تولیدی سپاس باکس با موفقیت چشمگیری به ساخت هارد باکس در انواع مختلفی پرداخته است و با بالا بردن سطح کیفیت و کارایی تولیدات خود، این اطمینان را به افراد می دهد که با خیالی آسوده می توانند برای وسایل و تجهیزات خود محافظی قوی و با دوام داشته باشند.

هارد باکس اغلب برای محافظت و نگهداری وسایل و تجهیزات حساس مورد استفاده قرار می گیرد و آنها را در مقابل عوامل مشکل ساز ایمن می سازد. یکی از اصولی که دارندگان وسایل و تجهیزات حساس رعایت می کنند، تهیه ی یک جعبه و یا کیف محافظ برای آنها می باشد چرا که حمل مداوم این وسایل بدون مراقبت و محافظت به مرور زمان سبب خرابی وفرسودگی ویا حتی شکسته شدن آنها می شود. با توجه به تنوع بالای هارد باکس و کارایی متفاوت آنها، قصد داریم تا انواع آن را به صورت جداگانه به شما معرفی کنیم تا از کاربرد و تفاوت این هارد باکس ها بیشتر آگاه شوید پس در ادامه ی مطلب با ما همراه شوید.

هاردباکس ابزار و تجهیزات الکترونیکی و صنعتی

معرفی انواع هارد باکس

همانطور که در مطلب بالا اشاره نمودیم هارد باکس در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود تا بتواند با توجه به نیاز افراد در مشاغل مختلف پاسخگوی خوبی باشد. هارد باکس بطور کلی نوعی کیف آلومینیومی می باشد که قابل حمل و جابجایی است و محافظ مناسب و خوبی برای انواع تجهیزات و وسایل حساس می باشد. از انواع هارد باکس ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هارد کیس:

هاردکیس ازانواع هارد باکس می باشد که ویژگی های منحصر بخود را دارد بدین صورت که برای ساخت آن از انواع فوم پلی اتیلن، EVA ، XPE و ابری ساده استفاده می کنند که این نیز به خواست و نیاز مشتری بستگی دارد. وزن کم و ظاهری زیبا به همراه مقاومت بالای این جعبه از بکارگیری آلومینیوم در ستون های هارد کیس ناشی می شود که اندازه ای که برای این آلومینیوم در نظر می گیرند با سطح مقطع 32*32 میلی متر می باشد. متریال بکاررفته در این هاردکیس آبکاری شده که ضخامت آنها را تا 1.5 میلی متر میتوان تعیین نمود. باله های در برگیرنده ی گوشه های این جعبه با سایز65 میلی متر ساخته می شوند. بطور کلی تمام این متریال و یراق آلات با استفاده از پرچ 5 میلی متری بر روی محصول اتصال پیدا می کنند. برای قفل نمودن و بستن این جعبه ی محافظ از قفل های پروانه ای توکار و دستگیره های توکار در سایز و اندازه های متوسط استفاده می کنند. این جعبه ها دارای چرخ می باشند تا بتوان براحتی آنها را جابجا نمود. چرخ های مقاوم و محکم و گرد مانند در اندازه های 7/5 و10 برای این هارد کیس ها تعبیه شده است بطوری که قادراست وزنی معادل110 کیلوگرم را تحمل کند.از ویژگی های دیگر این هارد کیس میتوان به ضد رطوبت بودن آن همچنین خاصیت آب گریزی آن، ضد گرد و غبار بودن و توان مقاومت در برابر ضربات فیریکی و غیره، اشاره نمود.

  • مینی کیس:

یکی دیگر از انواع هارد باکس، مینی کیس می باشد که برای ساخت بدنه ی آن از متریال های مختلفی استفاده می شود از جمله بکارگیری چوب چندلایه با ضخامت 6 میلی متر که همین امر سبب افزایش مقاومت بیشتر و وزن کمتر نسبت به دیگر محصولات مشابه دارد. برای روکش این جعبه از موادی همچون آلومینیوم، HPL، روکش پلاستیکی و روکش از جنس پارچه، استفادهد می کنند. جهت محافظت وسایل و تجهیزات  در داخل مینی کیس از فوم های مخصوص شامل پلی اتیلن و EVA ، XPE و ابری استفاده می کنند. برای ستون های مینی کیس از آلومینیوم با سطح مقطع 22*22میلی متر بکار برده می شود. از مزایای این مینی کیس ، مقاومت بالا، وزن پایین و ظاهر زیبا را میتوان نام برد. یراق آلات و متریال مورد استفاده در این هارد باکس دارای انواع آبکاری می باشند و بطور میانگین ضخامتی 1 میلی متری دارند. سایز باله های در برگیرنده ی گوشه ها به 45 میلی متر می رسد. تمامی این متریال ها همانند سایر هاردباکس ها با استفاده از عمل پرچ نمودن و با پرچ 4 میلی متری بر روی محصول متصل می شوند. دستگیره های مورد استفاده در مینی کیس بر روی کار نصب می شوند اما با توجه به وزن کالا و خواست و نیاز مشتری بر روی آن نصب می شود. قفل هایی که برای این هاردباکس استفاده می شود با توجه به خواست مشتری از مدل پروانه ای تا مدل چمدانی قابل نصب می باشد. توان مقاومتی مینی کیس در برابر وزن، حدود 50 کیلوگرم می باشد. از ویژگی های دیگر این هارد کیس میتوان به خاصیت آب گریزی، تحمل ضربه متوسط، ضد گرد و غباربودن و مقاومت بالا در برابر رطوبت، وزن سبک آن اشاره نمود.

هارد کیس گیتار مدل ibanez-tcy10e

  • میکروکیس:

میکرو کیس یکی دیگر از انواع هارد باکس می باشد که توسط شرکت تولیدی سپاس باکس در بهترین کیفیت تولید و عرضه می شود. این جعبه ی محافظ همانند دیگر محصولات مشابه دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد. برای ساخت بدنه ی میکرو کیس از چوب چندلایی با ضخامت 3 میلی متر استفاده می کنند. برای روکش این محصول از متریال و موادی همچون آلومینیوم و روکش پلاستیکی، HPLو روکش پارچه ای با توجه به نیاز افراد بکار گرفته می شود. برای محافظت و نگهداری وسایل در داخل این جعبه از فوم های پلی اتیلن و EVA ، XPE و ابری استفاده می شود که آن نیز با توجه به خواست مشتری انجام می شود. در میکروکیس برای ایجاد مقاومت بالا در بدنه و ستون ها از آلومینیوم دوبل استفاده می کنند. گوشه ها و کنج در این محصول از جنس ABS می باشندکه از ویژگی های آن میتوان به خاصیت ضربه پذیری بالا و استحکام بالا در برابر دما و حرارت و فرسایش و ساییدگی اشاره نمود. تمامی این متریال ها با فناوری اصطحکاکی به هم اتصال پیدا می کنند و نیازی به استفاده از هیچگونه پرچ و پیچی نیست. دستگیره ها در این جعبه مدل چمدانی می باشندکه برای جلوه بخشی بیشتر ظاهر این جعبه به شکل جداگانه و پانچ مانند نصب می شوند. توان مقاومتی این هاردباکس در حدود 25 کیلوگرم می باشد. وزن سبک، ضد گرد و غبار بودن و مقاومت در برابر ضربه متوسط از خصوصیات میکرو کیس به شمار می رود.

پایان بندی

در این مقاله تلاش نمودیم تا با معرفی انواع هاردباکس افراد را با این محصولات بیشتر آشنا سازیم.گروه تولیدی سپاس باکس با تولید انواع هارد کیس و مینی کیس و میکروکیس در انواع و ابعاد مختلف با کیفیتی مثال زدنی، موفق به برطرف نمودن نیاز افراد به این جعبه های محافظ شده است. تمامی این هاردباکس ها طبق استاندارد های لازم ساخته و تولید می شود. برای خرید و تهیه این محصولات میتوانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و در بخش تماس با ما ، نسبت به سفارش محصول مورد نظر اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *