هاردباکس دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل (DR)

هاردباکس دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل (DR)

مجموعه ی سپاس باکس تولید کننده ی انواع هاردباکس های آلومینیومی برای انواع دستگاه ها و تجهیزات پزشکی، صنعتی و غیر صنعتی می باشد. تولید هاردباکس های تخصصی برای حمل انواع تجهیزات با توجه به حجم و ساختار کلی آن توسط متخصصان مجموعه ی سپاس باکس انجام می شود. محصولاتی مانند، هارد باکس پزشکی و اتاق عمل برای رفع نیاز بخش های پزشکی تولید و عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تولید انواع هاردباکس می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تکنسین های مراکز درمانی به دلیل استفاده از تجهیزات پزشکی در بخش های مختلف بیمارستان و کلینیک نیاز به وسایلی دارند که بتوان به وسیله ی آن ها تجهیزاتی را که ساختار حساسی دارند حمل کنند. دستگاه های پزشکی از جمله دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل دستگاه گرانی است که باید از آن در برابر عوامل محیطی و ضربه های احتمالی مراقبت شود. استفاده از این دستگاه در قسمت های مختلف در بیمارستان ها نیاز به حمل و نقل راحت آن را نیز به وجود می آورد. برای اطمینان از سالم نگه داشتن دستگاه در حین استفاده از آن بهتر است از هاردباکس های گروه تولیدی سپاس باکس برای مراقبت و حمل آن استفاده کرد. این مجموعه با مهارت و تجربه ای که دارد سعی در طراحی دقیق قسمت های داخلی کیف برای جای گذاری دقیق دستگاه و جلوگیری از تکان های شدید آن در زمان جا به جایی دارد.

ویژگی های هاردکیس دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل

هاردکیس های رادیوگرافی با توجه به ساختار کلی دستگاه طراحی می شود. طراحی درونی این کیف ها به طریقی است که بتوان به آسانی دستگاه را دیوگرافی را در درون آن قرار داد و درب کیف بدون هیچ مشکلی بسته شود. به دلیل شرایطی که محیط های بیمارستانی دارد امکان ورود هر گونه آلودگی به درون کیف مانند میکروب و ویروس به دلیل عدم درز های موجود در اطراف در کیف وجود ندارد و دستگاه از نظر بهداشتی در شرایط مطلوبی قرار می گیرد. حمل دستگاه به بخش های مختلف مراکز درمانی به وسیله ی این کیف ها کار آسانی است. زیرا امکان جا به جایی دستگاه در درون کیف وجود ندارد. در صورتی که کیف در محیطی قرار بگیرید که در آن رطوبت و آب زیاد وجود داشته باشد امکان نفوذ آن به درون کیف وجود ندارد. رفع نیاز مشکلاتی که پیش از تولید این کیف ها وجود داشت در طراحی آن ها توسط متخصصان در نظر گرفته می شود سبکی متریالی مانند آلومینیوم در تولید هاردباکس ها نیز به همین دلیل است.

سفارش هاردباکس

برای سفارش انواع هارد باکس هایی که برای محصولات مختلف تولید می شود می توانید به بخش محصولات در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در سایت سپاس باکس تماس بگیرید. در صورتی که محصول مورد نظر شما نیاز به طراحی خاصی دارد می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید و برای سفارش هاردباکس مخصوص خود ثبت سفارش کنید. در صورتی که هاردباکس دچار هر گونه مشکل شد ضمانت 20 ساله ی سپاس باکس برای رفع نگرانی های شما در نظر گرفته شده است.

طراحی هارد باکس رادیوگرافی