هارد باکس اسلحه

طراحی و ساخت هارد باکس اسلحه با بهترین متریال توسط گروه سپاس باکس…

مجموعه ی سپاس باکس تولید کننده ی هاردباکس هایی با طراحی های متنوع برای انواع تجهیزات و محصولاتی است که حساسیت های بالایی دارند و باید در زمان انتقال و در مقابل عوامل محیطی از آن ها مراقبت کرد.

این هاردباکس ها به دلیل کارایی و مقاومت بالایی که دارند در سال های گذشته مورد استقبال صاحبان مشاغل صنعتی و غیر صنعتی قرار گرفته اند و برای انواع تجهیزات طراحی و تولید شده اند. هاردباکس اسلحه در سال های اخیر باعث رفع بسیاری از مشکلاتی شده است که در گذشته حمل اسلحه به همراه می آورد. این هاردباکس ها را می توان به آسانی به مکان های مورد نظر برد و از عدم وارد شدن ضربه و آسیب دیدگی در آن اطمینان حاصل کرد. انواع اسلحه هایی که وزن زیادی دارند در این هاردباکس ها قابل حمل و جا به جایی هستند. اسلحه ها به دلیل وزن زیادی که دارند در زمان جا به جایی ممکن است با مشکلات عدیده ای از جمله وارد شدن ضربه مواجه شوند که این باعث از کار افتادگی آن ها می شود به همین دلیل تهیه ی یک کیف آلومینیومی محافظ برای آن ها از وارد شدن خسارات و هزینه های اضافی برای اسلحه جلوگیری می کند.

مزایای استفاده از هاردباکس اسلحه

اسلحه وسیله ی گرانی محسوب می شود و برای کسانی که مجوز حمل آن را دارند مشکلاتی از قبیل نحوه ی حمل باعث می شود به فکر تهیه ی هاردباکس های محکمی بیفتند که به سهولت حمل این محصول کمک کند. اسلحه را اغلب به مکان های مختلفی می برند که از نظر هوا و شرایط رطوبت مناسب نمی باشد به همین دلیل گاهی وارد شدن رطوبت و گرد و غبار باعث به وجود آمدن مشکلاتی در کارایی این محصول می شود. به همین دلیل مجموعه ی سپاس باکس با در نظر گرفتن این شرایط کیف هایی را طراحی کرده است که به دلیل وجود استاندارد های لازم هیچ درزی برای ورود عامل خارجی به داخل کیف ندارد و به راحتی می توان محصول مورد نظر را با خود به مکان های مختلفی برد.

از دیگر مزایای استفاده از هاردباکس های اسلحه ی سپاس ضمانتی است که برای این محصولات در نظر گرفته شده است. در صورتی که این کیف ها به دلایل مختلفی دچار خوردگی در اثر ضربه باشند و یا طراحی داخلی آن برای محصول مورد نظر خریداران مناسب نباشد به راحتی می توانند با استفاده از ضمانت 20 ساله ی گروه سپاس محصول مورد نظر خود را تعویض یا تعمیر کنید.

استفاده از بهترین آلومینیوم در ساخت انواع محصولات سپاس باکس باعث رفع بسیاری از مشکلات مربوط به خرابی محصولات بی کیفیت می شود. این آلومینیوم بسیار سبک بوده و برای حمل و جا به جایی اسلحه مشکلی به وجود نمی آورد.

سفارش هاردباکس

محصولاتی مانند هاردباکس اسلحه و کیف حمل و محافظ تجهیزات شکار در گروه تولیدی سپاس با بهترین متریال تولید و از طریق سایت معتبر عرضه می شود. برای سفارش این محصولات و کسب اطلاعات لازم فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.