هارد باکس آلومینیومی ضد آب

بسیاری از تجهیزات حساس نیاز به نگهداری داخل جعبه مقاوم و بادوام دارند، این جعبه ها در برخی موارد لازم است علاوه بر ضربه در مقابل رطوبت نیز مقاوم باشند، در واقع ضد ضربه و ضد آب باشند.

هاردباکس های ضد آب پلیمری موجود در بازار یک تفاوت خیلی مهم با باکس هایی ضد آب آلومینیومی دارند؛ هاردباکس های پلیمری با سایز و ابعاد خاص تولید میشود و طول و عرض و ارتفاع آنها قابل تعیین توسط مصرف کننده نیست، علاوه بر این داخل این هارد باکس ها قابلیت تقسیم بنده و پارتیشن بندی را ندارد.

از مزیت های دیگه هارد باکس های آلومینیومی نسبت به هارد باکس های پلیمری میتوان به 1-استحکام بالا 2- وزن کم و 3-ظرافت بدنه و حجم کم اشغال شده توسط خود بدنه باکس نسبت به باکس­ های پلیمری، اشاره کرد. در واقع ضخامت تمام شده هارد باکس های آلومینیومی برای تامین استحکام و دوام لازم در حد یک باکس پلیمری بین 7 تا 12 میلی متر است. در حالی که باکس های برای تامین استحکام لازم نیاز به استیفنرها و سخت کننده های زیادی دارند؛ که این موضوع باعث افزایش ضخامت بدنه هارد باکس یا هارد کیس پلیمری تا چندین سانتی متر میشود. در زیر عکس یک هاردباکس پلیمری را مشاهده می­کنید.

هارد باکس آلومینیومی ضد آب

تصویر یک نمونه هارد باکس یا هارد کیس پلیمری

گروه تولیدی سپاس باکس برای ساخت هارد باکس های آلومینیومی ضد آب، اقدام به طراحی و تولید مقاطع پروفیل های آلومینیومی خاص نموده است. این پروفیل های آلومینیومی به گونه ای طراحی شده است که دارای 2 لایه اورینگ آببندی برای درب کیف آلومینیومی است. علاوه بر این کلیه درزها با استفاده از عایق های آببند پلی اورتان در زمان ساخت عایق میشود. همچنین جنس یراق آلات تولید شده در گروه تولیدی سپاس باکس برای هارد کیس های ضد آب، از استیل 316 و 304 میباشد. که علاوه بر ضد آب بودن، مقاومت بالایی در محیط های اسیدی و خورنده دارند. در شکل زیر اورینگ آببندی درب قابل مشاهده است.

هارد باکس آلومینیومی ضد آب

تصویر درب هارد باکس های آلومینیومی سپاس باکس با اورینگ آببندی

خیلی از تجهیزات حساس نیاز به نگهداری داخل جعبه مقاوم و بادوام دارند، بعضی وقت ها لازمه این جعبه ها علاوه بر ضربه در مقابل رطوبت هم، بادوام و مقاوم باشند. درواقع ضد ضربه و ضد آب باشند. که هارد باکس صنعتی تولید سپاس باکس تمامی این ویژگی های را دارد.

گروه تولیدی سپاس باکس برای ساخت هارد باکس های آلومینیومی ضد آب، مقاطع پروفیل های آلومینیومی خاصی طراحی و تولید کرده است که این پروفیل های آلومینیومی طوری طراحی شده که 2 لایه اورینگ آببندی در دارد. علاوه بر این در زمان ساخت همه درزها با استفاده از عایق های آب بند پلی اورتان آببندی میشوند.