هارد باکس ویژه نمایشگاه

هاردباکس ویژه نمایشگاه

یکی از دغدغه های مهم شرکت در نمایشگاه، جابجایی تجهیزات از محل شرکت به نمایشگاه و بر عکس، بدون ایجاد کوچکترین خرابی و مشکل برای تجهیزات و وسایل می باشد. هر شرکت با توجه به نوع محصول خود نیاز به هاردباکس ها یا هاردکیس هایی با سایز و ابعاد و اندازه مناسب نوع محصول دارد و در برخی موارد در یک باکس چندین محصول کوچک و بزرگ قرار میگیرد و با ایمنی کامل به نمایشگاه های مختلف ارسال میگردد. ویژگی بسیار مهم این باکس ها از محصولات شرکت سپاس باکس ، این است که برای حمل و نقل هوایی بسیار مناسب است، بطور کلی ویژه حمل و نقل هوایی ساخته میشوند و اسم اصلی این باکس ها فلایت کیس است.

در نظر بگیرید می توانید همه وسایل و تجهیزات مورد نیاز نمایشگاه را در داخل شرکت بدون سر و صدا و با خیال راحت، کاملا مرتب و منظم چیدمان کرده و باکس مربوط به هر نمایشگاه را که دارای چرخ های صنعتی کاملا مقاوم و روان است به نمایشگاه ارسال کنید. سپس پس از پایان نمایشگاه، همانطور بی سر و صدا همه وسایل را داخل باکس قرارداده و به شرکت برگردانید.

همه می دانیم که دیدن محصولات خش خرده ناشی از حمل و نقل به نمایشگاه، قطعات گم شده و یا جامانده، بسته بندی کردن های خسته کننده و باز کردن آنها در نمایشگاه چقدر سخت و کسل کننده است. با هارد باکس یا هاردکیس های ویژه نمایشگاه همه این مشکلات حل میشود؛ و با خیال آسوده در نمایشگاه شرکت میکنید.

ابعاد هارد باکس های ویژه نمایشگاه بر اساس سفارش مشتری است و هر یک از ابعاد طول، عرض و ارتفاع از 10 سانتی متر تا 3 متر میتواند باشد. رنگ هاردباکس یا هاردکیس نیز قابل تعیین توسط مشتری میباشد.

فروش هاردباکس ویژه نمایشگاه

هاردباکس های گروه تولیدی سپاس باکس با توجه به قابلیت هایی که در حمل آسان و محافظت از انواع اشیاء دارند بسیاری از مشکلات از قبیل ضربه خوردگی را رفع می کنند. تا زمانی که از این کیف های آلومینیومی استفاده می کنید از ضربه، رطوبت و رسیدن آسیب در اثر حرارت به محموله ی خود اطمینان داشته باشید . گروه تولیدی سپاس با استفاده از بهترین آلومینیوم و تولید اصولی و با کیفیت محصولات خود مانند هارد باکس گیتار برای آسودگی خیال مشتریان تلاش می کند.

استفاده از هاردباکس ها با هر حرفه ای که در آن باید وسایل حساس را جا به جا کرد اهمیت دارد. تجهیزاتی مانند دوریبن، وسایل پزشکی و آزمایشگاهی، آلات موسیقی و غیره که در سال های اخیر در حال افزایش قیمت بی رویه ای هستند نیاز به مراقبت های بیشتری دارند. استفاده از این وسایل در صورتی که آسیبی به آن ها وارد نشود می تواند تا سال ها ادامه پیدا کند. نمایشگاه های داخلی و بین المللی در اغلب مشاغل عرصه ی برای معرفی بهترین محصولات و فروش آن ها به صورت عمده است و اغلب صاحبان غرفه های نمایشگاهی سعی می کنند نمونه ای از محصول خود را برای بررسی در معرض دید مشتریان قرار دهند به همین دلیل تجهیزات حساس تولیدی خود را با استفاده از یک محافظ که هاردکیس های آلومینیومی هستند به محل نمایشگاه منتقل می کنند. مجموعه ی سپاس باکس کیف های محافظی را که برای انواع تجهیزات نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کاربرد مختلف هاردباکس نمایشگاه

هزینه ای که برای خرید هارباکس های آلومینیومی صرف می شود بسیار کمتر از هزینه ای است که باید صرف خرید دوباره ی یک وسیله ی گران قیمت کنید. استحکامی که این کیف ها دارند باعث می شود بسیاری از ضربه هایی را که به وسیله ی مورد نظر وارد می شود را مهار کنند. قرار دادن تجهیزات مورد نظر در این جعبه ها بسیاری از مشکلاتی را که برای جابه جایی آن ها به خصوص در محیط های نمایشگاهی وجود دارد حل کرده است. در صورتی که آب و هوای موجود در نمایشگاه برای تجهیزاتی که ارائه می دهیم ضرری را ایجاد کند این کیف های آلومینیومی از آن محافظت می کند. برای اطلاع از قیمت فروش هاردباکس ویژه نمایشگاه با قیمت مناسب تماس بگیرید.

مزایای استفاده از هاردباکس

به دلیل مزایای زیادی که هاردباکس ها دارند استفاده از آن ها رو به گسترش است. این هاردباکس ها کمک بسیار مناسبی برای حمل و نقل انواع تجهیزات حساس و کاربردی ما به حساب می آیند. استحکام و مقاومت بالای این کیف ها به دلیل استفاده از آلومینیوم در ساخت آن ها است. این متریال و موادی که برای ساخت داخل کیف استفاده می شود بسیاری از مشکلات مربوط به حرکت وسایل درون کیف را حل کرده است. به کار بردن قسمت هایی که بتوان انواع تجهیزات را به آسانی در درون آن جا داد باعث می شود تکان های شدید در حین جا به جایی آسیبی به وسایل وارد نکند.

برای خرید انواع هاردباکس ها باید ابتدا مورد مصرف را مشخص کنید و با توجه به نیازی که دارید کیف آلومینیومی را از مرکز فروشی سفارش دهید که بتوان از سلامت و کیفیت محصولات تولیدی آن اطمینان حاصل کرد. سپاس باکس با اطمینانی که از محصولات خود دارد 20 سال ضمانت را برای آسودگی مشتریان خود در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی فروش محصولاتی مانند کیف محافظ دوربین آسمو پاکت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.