هارد باکس و مزایای آن

هارد باکس و مزایای آن 

هارد کیس چیست ؟

هارد باکس نوعی جعبه ای است که وقتی چیزی در آن قرار میگیرد به آن زیبایی میدهد و علاوه بر زیبایی که به آن میدهد باعث محافظت از آن در برابر ضربات احتمالی نیز میشود . این شیوه از تولید کارتن را به آن جعبه سخت نیز میگویند . این جعبه به لوس و لاکچری بودن معروف است . محتوای آن چند کارتن مقوا است که بر روی هم قرار گرفته شده اند و با حفظ ضاهری شیک و زیبا سعی کرده اند مقاومت بالایی را تشکیل دهند . از آن در زمینه های گیتار و تبلت و گوشی و جعبه ی عطر و … استفاده میشود . این جعبه ها به  صورت منحنی و مستطیلی است . با این که این جعبه ها هزینه ی بالایی دارد ولی هنگام خرید آن ها مشتری دچار حس خوشایندی میشوند و ممکن است بعد ها از آن برای نگهداری موارد دیگر استفاده کند . شرکت سپاس باکس یکی از بهترین تولید کننده گان این هارد کیس ها هستند . جعبه هارد باکس صنعتی از خدمات این شرکت است.

شکل ظاهری و داخلی هارد باکس

این جعبه یک جعبه ی کارتونی است که سعی شده است به صورت بسیار مقاوم و سخت تولید شود . روی آن را روکش هایی قرار داده اند که بسیار زیبا بوده است و میتواند از هر جنسی باشد مثلا پلاستیک و کاغذ و طلا و آلومینیوم و … . اگر شما محصولی دارید که میخواهید به طور شیک و زیبا و بدون خوردگی به دست مشتری برسد این جعبه ها پیشنهاد اول است . وقتی به بسته بندی فکر میکنیم میبینیم که ظاهر آن برای مشتری ممکن است بسیار مهم باشد برای همین است که تولید کنندگان جعبه های سخت سعی میکنند که جعبه های آن ها بسیار زیبا و شکیل باشد و علاوه بر محکم بودن از ظاهری مناسب برخوردار باشد .یکی دیگر از خدمات این شرکت تولید هارد باکس صنعتی  نیز هست .

تاثیر هارد باکس بر روی بسته بندی

اگر بخواهیم تاثیر هارد باکس بر بسته بندی را بگوییم باید این گونه بگویم که برای مثال شما میخواهید عطری بسیار خشبو بخرید . فروشنده این عطر را در درون یک جعبه ی ساده برای شما می آورد . این عطر بسیار خشبوست ولی عطر دیگری را به شما نشان میدهد که آن هم خوشبوست ولی درون جعبه ای بسیار زیبا و شکیل قرار دارد . حال به نظر شما کدام عطر به چشم مشتری بیشتر می آید . قطعا عطری که ظاهر خوبی دارد بیشتر به چشم مشتری می آید زیرا جعبه ی آن بسیار شکیل و چشم نواز است و باب سلیقه ی مشتری است به خصوص اگر بخواهد آن را به فردی که برای وی بسیار عزیز و با ارزش است بدهد . برای همین است که امروزه هارد باکس ها اهمیت بسیاری برای افراد و فروشنده ها و برند ها دارد زیرا میتوانند به  راحتی از برند خود بر روی چیز های زیبا استفاده کنند .

مزایای استفاده از هارد باکس ها

  • زیبایی بی نظیر لوکس کردن هر چه بیشتر کالا
  • برخورداری از مقاومت بالا و محافظت هر چه بیشتر کالا
  • داشتن طول عمر بالا
  • تنوع گوناگون در طرح‌ها
  • امکان استفاده از جعبه سخت برای انواع کالا
  • امکان ثبت لوگو و نشان روی هارد باکس
  • امکان استفاده از آهنربا در هارد باکس
  • نمایش زیبایی در عین سادگی با جعبه سخت

DCIM100MEDIADJI_0920.JPG

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *