هر آنچه باید در مورد فلایت کیس بدانید

هر آنچه باید در مورد فلایت کیس بدانید

هر آنچه باید در مورد فلایت کیس بدانید

 فلایت کیس یا هارد کیس از چه چیزی تولید میشود ؟

فلایت کیس یا هارد کیس، یک نوع جعبه تقویت شده از پلی پروپلین ها هست (ورق پلاستیک لانه زنبوری با وزن کم) و یا تخته های سه لایه، که انواع محبوب آن توس، صنوبر یا افرا هستند.

هر آنچه باید در مورد فلایت کیس بدانید

فرق فلایت کیس با کیف ­های آلومینیومی چیست ؟

اصلا فرق عمده ­ای بین فلایت کیس، هارد کیس، کیف آلومینیومی، کیف های صنعتی، کیف ابزار صنعتی، کیف پرواز و… وجود دارد؟

کیف ­های آلومینیومی برای کارهای مختلف استفاده می­شود و عمومیت بیشتری نسبت به هاردکیس یا فلایت کیس ­ها دارد، این در حالی است که فلایت کیس یا هاردکیس ­ها برای حفاظت از تجهیزات خاص استفاده میشود؛ و کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به سایر کیف ­های مشابه دارد، معمولا هم سفارشی ساخته میشود، اما نه همیشه!

به طور کلی فرق بین فلایت کیس، هاردکیس، کیف آلومینیومی ، کیف های صنعتی، کیف ابزار صنعتی، کیف پرواز، کیف چرخدار مسافرتی و … در نوع استفاده و کاربردشان هست. که با توجه به نوع استفاده دارای ابعاد، استحکام و ظاهر متفاوتی با هم هستند.

هر آنچه باید در مورد فلایت کیس بدانید

کیف حمل و محافظ دستگاه دی جی

فلایت کیس یا هاردکیس برای چه وسایلی استفاده می شود؟

فلایت کیس یا هارد کیس ها که عناوین دیگه ای مثل کیف جاده و مسافرت، کیف های صنعتی یا کیف پرواز یا کیف های آلومینیومی برای آنها به کار برده می شود، یک نوع جعبه برای حمل و نقل است، که به طور خاص برای محافظت از آلات موسیقی، تجهیزات تصویربرداری، تجهیزات تولید صدا و روشنایی، تجهیزات خاص ، سلاح گرم یا سایر تجهیزات حساس ساخته شده است. به طور کلی برای وسایلی استفاده میشود که باید بارها و بارها بین زمین یا هوا یا بین مکان های مختلف جابجا شوند.

فلایت کیس مخصوص حمل کمان کراسبو

از چه فومی برای داخل فلایت کیس ها استفاده می شود؟

فوم پلی اتیلن یک فوم سبک وزن و مقاوم است که برای هاردکیس ها و برای تعمیر، وصله کردن یا برای بستن کامل فضای اطراف تجهیزات داخل هاردکیس ها ایده آل است.

هر آنچه باید در مورد فلایت کیس بدانید

فوم پلی اتیلن

وزن کیف ­های آلومینیومی یا هاردکیس چقدر است؟

همه مدل های هاردکیس یا فلایت کیس، مجهز به قفل پروانه ای و دسته های فنری تاشو توکار و لولاهای دسته دار هستند، که البته در کیف های آلومینیومی ممکن است متفاوت باشد و از قفل، دسته و لولاهای ساده تری استفاده شود، به غیر از قفل، دسته و لولا همه موارد دارای گوشه های فولادی با روکش کروم و لبه های تقویت شده با پروفیل های آلومینیومی برای حداکثر محافظت هستند. زه­ های درب و لبه فولادی اتصال درب نیز در همه موارد مشترک است. موارد گفته شده حدود 10 تا 30 درصد (با توجه به ابعاد) وزن کیف آلومینیومی یا هاردکیس را تشکیل می دهد.

مهم ترین عامل موثر در وزن کیف های آلومینیومی یا هارد کیس جنس و نوع بدنه آنها است. با توجه به نوع و کاربری محصول، تولید کننده به روش های مختلف تلاش می کند بدون تغییر در استحکام و دوام کیف های آلومینیومی یا هاردکیس و فلایت کیس وزن را کاهش دهد.

یک نمونه رک برای تجهیزات الکترونیک

هر آنچه باید در مورد فلایت کیس بدانید

یک نمونه رک برای تجهیزات الکترونیک

وزن بعضی از فلایت کیس ها سنگین است، که از 7 لایه تخته سه لایه مالتی پلکس تقریباً 10 میلی متری ساخته شده است. این موارد به طور ایده آل برای ساخت قفسه های چند آمپر و رک ها مناسب هستند، که با پیچ و قفسه بندی عرضه می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *