کاربرد هاردکیس در سینما و تلویزیون

کاربرد هاردکیس در سینما و تلویزیون

کاربرد هاردکیس در سینما و تلویزیون

در دنیای سینما و تلویزیون تجهیزات بسیار زیادی استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها نقش خاصی دارند. مواردی همچون دوربین و سه پایه از مهم‌ترین انواع تجهیزات در این بخش هستند که باید برای خرید آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. به طور کلی اکثر امکانات این بخش ساختار حساسی دارند که به همین علت باید مراقبت‌ های بیشتری از آن‌ها صورت بگیرد و در چنین وضعیتی بهتر است که به سراغ هاردکیس‌ها بروید. هاردکیس به جعبه‌ هایی گفته می‌شود که امکانات صوتی و تصویری در داخل آن‌ قرار داده می‌شود تا در برابر آسیب‌ های احتمالی در امان باشند. در این مطلب سعی می‌کنیم تا شما را با کاربرد هاردکیس در سینما و تلویزیون بیشتر آشنا کنیم. در حال حاضر تولید انواع هاردباکس صنعتی توسط تیم سپاس باکس انجام می‌شود که امکان خرید برای شما نیز فراهم شده است.

هاردباکس‌؛ وسیله‌ای ضروری در دنیای تلویزیون و سینما

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که برای خرید هاردباکس، لزومی وجود ندارد؛ این در حالی است که  نگهداری از تجهیزات مختلف و وسایل بدون این امر امکان‌پذیر نخواهد بود. بررسی‌ها این موضوع را ثابت می‌کند که هاردکیس‌ها می‌توانند میزان حفاظت از دستگاه‌ های مختلف را چندین برابر کنند. دوربین‌ها یکی از امکانات ویژه‌ای هستند که در صحنه‌ های فیلم‌برداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. در داخل این وسیله تعداد زیادی از قطعات حساس الکترونیکی وجود دارد که در صورت ایجاد ضربه می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. از همین رو اگر کار شما با این ابزار تمام شده است حتما باید آن را در داخل باکس مخصوص آن قرار دهید.

معمولا در هنگام ساخت فیلم، تیم فیلم‌برداری باید به لوکیشن‌ های مختلفی برود که این جابجایی‌های متعدد در هنگام ضبط فیلم می‌تواند باعث خراب شدن دستگاه‌ها شود. برای اینکه این مشکل به وجود نیاید، تمامی ابزار های مهم در داخل هاردکیس‌ ها قرار داده می‌شود که شما می‌توانید از این ابزار های ویژه بهره‌مند شوید. در این حالت دستگاه‌ها در امن‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرند و هیچ‌گونه آسیبی به وسایل وارد نمی‌‌شود. با توجه به مواردی که گفته شد،‌ بهتر است که برای تمامی وسایل خود این موضوع مهم را در نظر داشته باشید.

نحوه ساخت هاردباکس تجهیزات تصویر

امروزه تولید انواع هاردباکس در حال انجام است که هر کدام از آن‌ها برای وسایل‌ های خاصی تولید می‌شود. برای تولید این باکس‌ها باید مراحل مختلفی پشت سر گذاشته شود تا در نهایت یک سازه باکیفیت ایجاد گردد. هاردباکس تجهیزات تصویر یکی از بهترین وسایل‌ هایی است که در حال حاضر تولید آن به طور وسیعی انجام می‌شود. برای اینکه روند تولید آغاز شود،‌ در مرحله اول باید مواد اولیه مورد نظر به خوبی فراهم شود. در همین راستا از موادی همچون آلومینیوم و انواع پلیمرها به عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود.

ابعاد باکس با توجه به دستگاهی که در آن گذاشته می‌شود تعیین خواهد شد. مورد بعدی که باید به آن دقت کنید، بخش داخلی هاردباکس است که کمتر کسی به آن دقت می‌کند. در این بخش معمولا از ابر‌ های نرم استفاده می‌شود تا دستگاه به خوبی در آن جای بگیرد. همچنین این ابر به صورت یک قالب ایجاد می‌گردد که مانع از آسیب دیدن دستگاه در آن خواهد شد. معمولا چهارچوب‌ های کلی هاردباکس صنعتی از جنس آلومینیوم است و سایر قسمت‌ ها از چوب یا پلیمر است.

انواع مختلف هاردباکس دوربین و سه پایه

در حال حاضر مهم‌ترین نوع هاردباکس سینما و تلویزیون برای دوربین ساخته شده است. البته امکاناتی که برای ساخت فیلم وجود دارد بسیار زیاد است ولی امکانات مربوط به دوربین از حساسیت بیشترین برخوردار هستند. برای اینکه روند فیلم‌برداری به خوبی انجام شود، شما باید از سه پایه نیز در بخش فیلم‌برداری استفاده کنید. سه پایه وسیله‌ای است که به‌صورت مستقیم در زیر دوربین قرار داده می‌شود و با این ابزار می‌توان آن را در یک ارتفاع ثابت قرار داد. با توجه به اینکه این وسیله هم ظرافت‌ های خاص خودش را دارد، بهتر است که در مراقبت از آن هم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید.

کیف تجهیزات تصویر برداری از جمله، کیف دوربین کانن و کیف دوربین آلفا از انواع مختلف این هاردباکس‌‌ ها هستند که از اهمیت بالایی برخوردارند. از آنجا که طراحی این دو دوربین با یکدیگر دارای تفاوت است، طراحی فضای داخلی باکس‌ها نیز در آن‌ها متفاوت خواهد بود. طبق تلاش‌ های صورت گرفته در این بخش،‌ هر روزه انواع جدیدی از هاردکیس در زمینه دوربین و سه پایه ساخته می‌شود که شما می‌توانید به صورت مستقیم از آن‌ها استفاده کنید.

نکات اساسی در خرید هاردباکس دوربین

در صورتی که می‌خواهید برای خرید هاردباکس دوربین اقدام کنید،‌ بهتر است که در مرحله اول نوع هارباکس صنعتی را مشخص کنید. در حال حاضر این محصولات برای دستگاه‌ های متعددی تولید می‌شود که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. شرکت‌ های تولیدکننده هاردکیس بیش از هر زمان دیگری گسترش پیدا کرده‌اند و برند های مختلفی این محصول را تولید می‌کنند. با این حال فقط بعضی از شرکت‌ها تولیدات درجه یک دارند که باید آن‌ها را به خوبی بشناسید. هاردباکس دوربین و سه پایه ساخته شده توسط سپاس باکس بهترین نمونه بازار است.

کاربرد هاردکیس در سینما و تلویزیون

کاربرد هاردکیس در سینما و تلویزیون

از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید این محصول به سراغ برند سپاس باکس بروید تا از برترین کیفیت برخوردار شوید. باکس دوربین و سه پایه را می‌توان به صورت با هم یا جداگانه خریداری کرد. در واقع این شما هستید که باید از بین این دو مورد بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. اگر دوست دارید که حفاظت از وسایل را با بالاترین شکل ممکن انجام دهید،‌ بهتر است که هر دو باکس را به شکل همزمان بخرید تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید. با در نظر گرفتن تمامی این نکات مهم می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را برای خود داشته باشید.

نتیجه گیری

هاردباکس صنعتی یک وسیله کاربردی است که برای حفاظت از اموال برای بلندمدت استفاده می‌شود. در صنعت سینما و تلویزیون، امکانات و دستگاه‌ های زیادی وجود دارد که نگهداری از همه آن‌ها باید با دقت زیادی انجام شود. به همین علت بهتر است که برای نگهداری درست و اصولی از این وسایل،‌ حتما از هاردباکس مخصوص به آن استفاده کنید. سپاس باکس به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای بهترین محصولات در این بخش را تولید کرده است و آن‌ها را با قیمت و شرایط مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *