کاربرد هاردکیس در صنایع دستی

کاربرد هاردکیس در صنایع دستی

کاربرد هاردکیس در صنایع دستی

صنایع دستی ایران شهرت جهانی دارد و تمامی کسانی که در آن زمینه تخصص دارند بر این حرف صحه می‌گذارند. هر ساله تعداد زیادی از صنایع دستی در داخل کشور تولید می‌شود که بخش زیادی از آن نیز صادر خواهد شد. با توجه به ظرافت به کار رفته در صنایع دستی، باید برای حمل آن‌ها احتیاط لازم را انجام داد و از جعبه‌ های مخصوص برای این کار استفاده کرد. در حال حاضر ساخت ابر بسته بندی برای این جعبه‌ها نیز انجام می‌شود که کیفیت آن‌ها را افزایش داده است. در این مطلب تلاش می‌کنیم تا نکات بیشتری درباره کاربرد هاردکیس در صنایع دستی بدانیم. با ما همراه باشید.

جعبه میناکاری؛ بهترین وسیله برای حفاظت از صنایع دستی

میناکاری یکی از هنر های اصیل ایرانی است که در طول قرن‌ها در حال انجام است. این هنر ظریف نشان‌دهنده فرهنگ غنی ایرانی است و بیش از هر زمان دیگری اهمیت فرهنگ ایرانی را اثبات می‌کند. معمولا میناکاری بر روی ظروف انجام می‌شود که زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. با توجه به ارزش بالای ظروف میناکاری شده، باید برای نگهداری و حمل آن‌ها احتیاط زیادی به خرج دهید. این ظروف بسیار حساس هستند و احتمال شکستگی در آن‌ها نیز زیاد است. از همین رو بهتر است که برای حفاظت کامل از این وسایل تمام برنامه‌ریزی‌ های خود را انجام دهید. جعبه میناکاری یک محصول متمایز است که وظیفه حفظ و نگهداری ظروف میناکاری شده را بر عهده دارد. این جعبه در واقع یک هارد باکس محکم و سخت است که در برابر ضربات بیرونی مقاومت زیادی دارد.

نکته دیگری که باید درباره این جعبه بدانید طراحی منحصر به فرد آن است. زیبایی خاص این جعبه سبب می‌شود تا اثر میناکاری شده نیز بهتر به نظر برسد و جلوه خاصی به آن خواهد بخشید. با توجه به شرایط مناسبی که برای خرید این محصول به وجود آمده است، حتما در اولین فرصت ممکن جعبه میناکاری شده را خریداری کنید. ابعاد این جعبه‌ها با توجه به نظر شما قابل تغییر است پس در هنگام خرید حتما به ابعاد آن توجه کنید تا اثر شما در داخل آن جا شود. بخش داخلی این جعبه نیز شامل ابر نرم است پس خیالتان از بابت سالم ماندن ظروف راحت باشد.

تاثیرات باکس میناکاری در صادرات صنایع دستی

یکی از مشکلات بزرگی که در کشور ایران وجود دارد، نبود برنامه‌ریزی درست برای بسته بندی محصولات صادراتی است. امروزه همه ما می‌دانیم که بسته بندی درست یکی از عوامل اصلی افزایش صادرات است. مسلما فروش فله‌ای محصولات نمی‌تواند سود زیادی داشته باشد و حتی ارزش محصولات ایرانی را پایین می‌آورد. در چنین وضعیتی هر شخصی باید تلاش کند تا صنعت بسته‌بندی در بخش صادرات صنایع دستی فعال شود. برای شکوفایی صنایع دستی ایرانی در جهان نیز باید بسته‌بندی را جدی گرفت. ساخت ابر بسته‌بندی در کنار سایر قسمت‌ها باعث می‌شود که کالا مشتری‌ پسندتر شود و از این طریق درآمد زایی بیشتری صورت بگیرد.

خوشبختانه در حال حاضر یکی از محصولات شرکت سپاس باکس، باکس میناکاری است که با استفاده از مواد اولیه عالی تولید می شود. این جعبه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نظر مشتری را جلب خواهند کرد و اعتبار زیادی به محصولات ایرانی خواهند بخشید. نکته مهم دیگری که باید به آن دقت کنید، طرح و نقوش بر روی بسته‌بندی است. هر چقدر که از طرح و رنگ زیباتری در این جعبه‌ها استفاده شود، بدون شک میزان خرید مشتری‌ها نیز بیشتر خواهد شد. در واقع در این هاردباکس‌ ها،‌ زیبایی به همراه استحکام در کنار هم خواهند بود. اگر شما هم مایل هستید که صنایع دستی خود را با شرایط بهتری به فروش برسانید، حتما از این فرصت ویژه استفاده کنید. جعبه صادرات تولیدات میناکاری به صورت ویژه برای انجام صادرات ساخته شده است که شما می‌توانید آن را در تعداد مورد نیاز بخرید.

تولید ویژه هاردباکس قلم زنی

در بین انواع مختلف هنر های ایرانی، قلم زنی شهرت خاصی پیدا کرده است. به طور کلی قلم زنی بر روی ظروف فلزی انجام می‌شود. در این روش شخص هنرمند با استفاده از چکش مخصوص خود، انواع نقش‌ های زیبا را بر روی ظروف ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه این هنر به صورت ویژه در ایران انجام می‌شود، بخش زیادی از مشتریان خارجی به دنبال محصولات قلم‌کاری شده هستند. با توجه به ارزش بالای این محصولات،‌ باید برای انجام بسته بندی در آن‌ها نیز برنامه مناسبی ایجاد کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که ساخت هارد باکس‌ های ویژه برای وسایل‌ قلم‌زنی شده آغاز شده است.

کاربرد هاردکیس در صنایع دستی

کاربرد هاردکیس در صنایع دستی

شما می‌توانید این صنایع دستی زیبا را در داخل جعبه‌ های مخصوص قرار دهید و به فروش برسانید. با بررسی‌ هایی که تا به حال انجام شده است، بخش زیادی از فروش محصولات قلم‌زنی به خاطر همین بسته بندی زیبا و شیک بوده است. با توجه به مواردی که به شما گفته شد،‌ شرکت سپاس باکس این دسته از هاردباکس‌ ها را به صورت عمده تولید می‌کند. اگر شما هم به این نوع از باکس‌ها نیاز دارید، هر چه سریع‌تر با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید تا شیوه‌ های تهیه این محصول را به شما بیاموزند. در حال حاضر جعبه صادرات تولیدات قلم زنی در ابعاد مختلفی ساخته شده و به شما عرضه می‌گردد.

خصوصیات کلی جعبه‌ های صنایع دستی

جعبه‌ هایی که برای صنایع دستی تولید می‌شوند با سایر هارد‌باکس‌ ها تفاوتی‌ هایی دارند. اولین موردی که می‌توان در این نوع از جعبه‌ها مشاهده کرد ابعاد آن‌ها است. معمولا این جعبه‌ها به صورت اختصاصی برای یک کالای خاص تولید می‌شوند که بر اساس اندازه صنایع دستی خواهد بود. مورد بعدی کیفیت بالای بدنه این جعبه‌ها است. از آنجا که اکثر این محصولات به خارج از کشور صادر می‌شود، سعی شده است که از بهترین مواد اولیه برای ساخت بدنه استفاده شود. مواردی همچون آلومینیوم و انواع پلیمرها به عنوان مواد اولیه شناخته شده در این محصول به کار رفته‌اند. تکنولوژی ساخت این باکس‌ها نیز از جدیدترین متدهای روز دنیا پیروی می‌کند.

سخن پایانی

هر زمان که حرف از صنایع دستی می‌شود، اسم ایران هم همراه با آن خواهد آمد. هنر های مختلفی همچون میناکاری دارای قدمت بسیار زیادی هستند و این اثرات دارای مشتریان زیادی در سراسر جهان هستند. برای فروش بهتر این محصولات، انواع جعبه صنایع دستی تولید شده است که این اثرهای زیبا را در داخل خود قرار می‌دهد. قرار دادن صنایع دستی در داخل باکس‌ های مخصوص باعث شده است تا میزان صادرات در این بخش افزایش زیادی پیدا کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *