هاردباکس گیتار

کاربرد هاردکیس در موسیقی

کاربرد هاردکیس در موسیقی

هاردکیس‌ها جزو بهترین ابزارهایی هستند که می‌توان از آن‌ها برای حفاظت از سازهای مختلف استفاده کرد. امروزه تعداد زیادی از هنرمندان مشغول نواختن ساز هستند که برای نگهداری از ساز‌های خود به دنبال راه‌های متعدد می‌روند. هاردباکس می‌تواند بسته‌بندی تجهیزات مربوط به ساز را به خوبی انجام دهد. برای اینکه بهتر با کاربرد هاردکیس‌ها در موسیقی آشنا شوید، بخشی از مهم‌ترین موارد را در این حوزه بیان خواهیم کرد. مسلما با شناخت محصولات این بخش و آگاهی از کاربرد هاردکیس در موسیقی ، می‌توانید تصمیم مناسبی بگیرید. با ما در این مقاله از مجموعه سپاس باکس همراه باشید.

چرا باید برای سازها از هاردباکس استفاده کرد؟

شاید در ابتدا فکر کنید که نیازی به استفاده از هاردکیس‌ها برای ساز‌های مختلف نیست؛ این در حالی است که شرایط در این بخش بسیار متفاوت است. در حالت کلی برای اینکه بتوانید از ساز خود در برابر صدمات محافظت کنید، باید آن را در یک جعبه سربسته قرار دهید. زمانی که ساز شما در معرض عموم قرار داشته باشد، احتمال ایجاد ضربه یا آسیب به آن وجود خواهد داشت که باید مراقب این مساله باشید. از همین رو ساز نباید در دسترس سایر افراد قرار بگیرد زیرا ممکن است که آسیب‌های زیادی به دنبال داشته باشد. مورد بعدی که باید به آن دقت کنید،‌ دوری دیگران از ساز شما است.

در حالت کلی بسیاری از افراد با دیدن ساز دوست دارند به آن دست بزنند و شروع به بازی کنند. این مورد می‌تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی برای شما شود و ساز شما را با خرابی یا ناکوکی روبرو کند. در چنین وضعیتی بهتر است که ساز را در داخل باکس مخصوص به خود قرار دهید. نکته بعدی این است که عوامل محیطی همچون رطوبت می‌توانند ساز شما را خراب کنند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بهتر است‌ که ساز خود را در داخل باکس مخصوص قرار دهید تا رطوبت نتواند آن را خراب کند.

مشخصات هاردباکس سازهای موسیقی

در حال حاضر هارد باکس‌ها برای اهداف مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از این موارد را باید جدی گرفت و یکی از کاربرد های هاردکیس در موسیقی است. سازهای موسیقی دارای ساختار خاصی هستند و برای نگهداری از آن‌ها باید از باکس‌های ویژه به این منظور استفاده کنید. یک باکس باکیفیت باید دارای جنس بسیار مرغوبی باشد که در حال حاضر این محصولات بیشتر از جنس پلیمر ساخته می‌شوند. مورد بعدی این است که اندازه باکس باید با نوع سازی که در داخل آن قرار می‌گیرد هماهنگی داشته باشد تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید هاردباکس باکیفیت باید از لحاظ کیفیت ساخت نیز در شرایط مطلوبی قرار بگیرد.

در برخی از اوقات شاهد آن هستیم که سازها به خوبی در داخل باکس‌ها قرار نمی‌گیرند. این موضوع زمانی به وجود می‌آید که شما از برند مناسبی خرید خود را انجام نداده‌اید. دوام و ماندگاری این باکس‌ها بسیار زیاد است پس نگرانی از بابت طول عمر آن‌ها نداشته باشید. با توجه به نکات مهمی که در این مورد به شما گفته شد، هر چه سریع‌تر برای تهیه یک هاردباکس بی‌نظیر اقدام کنید. در حال حاضر تولید هاردکیس تار و هاردباکس ویالون در حال انجام است که شما می‌توانید از این امکان ویژه بهره‌مند شوید.

هارد باکس تار

هاردباکس کیبورد و ارگ؛ بهترین ابزار برای حفاظت از این تجهیزات

اگر شما دقت کرده باشید،‌ در اکثر مراسم‌های عروسی امروزی استفاده از کیبورد و ارگ یک امر معمول است. بر همین اساس به شما توصیه می‌کنیم که برای حفظ و نگهداری از این امکانات بسیار کوشا باشید. معمولا هنرمندان نوازنده این سازها به مراسمات مختلفی می‌روند و از همین رو تجهیزات آن‌ها مانند ارگ به‌صورت مرتب جابجا خواهد شد. حال ممکن است که این حمل‌ونقل زیاد باعث شود که آسیب‌های متعددی به این دستگاه‌ها وارد شود. به همین علت صاحب این امکانات باید مانع از بروز آسیب‌های مختلف به ارگ شود. در برخی از موارد دیده شده است که در هنگام حمل این تجهیزات،‌ دستگاه‌ها به صورت کامل دچار آسیب شده‌اند و حتی مشکلاتی مانند سوختگی در آن‌ها به وجود آمده است. با توجه به توضیحاتی که به شما داده شد، بهتر است که هر چه سریع‌تر هاردباکس کیبورد و ارگ را تهیه کنید تا از این بابت به مشکلات بیشتری برخورد نکنید. خوشبختانه تیم سپاس باکس در این زمینه نیز بسیار فعال است و محصولات فوق‌العاده‌ای را تولید می‌کند.

چطور از ساز قانون نگهداری کنیم؟

یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین سازهای ایرانی، قانون است که جزو بهترین سازهای سنتی ایران محسوب می‌شود. جای تاسف دارد که امروزه این ساز بیشتر در کشورهای عربی رواج دارد و اکثر مردم دنیا نیز آن را به عنوان یک ساز عربی می‌شناسند. متاسفانه این ساز در بین ایرانیان به فراموشی سپرده شده است ولی همچنان افراد عاشقی هستند که از این ساز زیبا و خوش صدا استفاده می‌کنند. تجربه نشان داده است که نواختن ساز قانون شباهت بسیار زیادی به سنتور دارد که این مورد حتی در ظاهر ‌آن‌ها نیز نمود دارد. از آنجا که در این ساز تارهای حساس بسیار زیادی وجود دارد، باید برای بسته بندی تجهیزات آن دقت زیادی به خرج دهید.

کاربرد هاردکیس در موسیقی

کاربرد هاردکیس در موسیقی

از همین رو به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما از کیف ساز قانون برای حفظ و نگهداری از آن استفاده کنید. خوشخبتانه در این حالت ساز به حالت کوک باقی خواهد ماند و برای مدت طولانی‌تری قابل استفاده خواهد بود. با توجه به مواردی که گفته شد،‌ حتما از هاردباکس ساز قانون استفاده کنید تا آسیب‌های بیشتری به آن وارد نشود. تجربه این موضوع را ثابت کرده است که استفاده از هاردباکس سنتور و قانون، باعث افزایش امنیت این ساز‌ها می‌شود. با توجه به توضیحات گفته شده بهتر است که شما هم از این مورد ویژه به نفع خود بهره ببرید و این جعبه‌ها را خریداری کنید.

سخن آخر

در صورتی که شما به دنبال خرید هاردباکس تار و کیف دستگاه دی جی هستید باید این کار را از طریق مراکز مطمئن انجام دهید. شرکت سپاس باکس سال‌های زیادی است که در زمینه تولید انواع هاردکیس‌ها تجربه دارد و بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد. شما می‌توانید انواع مختلف هاردباکس‌ها را از این طریق خریداری کرده و از آن‌ها تا سال‌های زیادی استفاده کنید. خرید هاردکیس از مجموعه سپاس باکس امتیازات ویژه‌ای نیز برای شما خواهد داشت که کارشناسان این مجموعه به اطلاع شما می‌رسانند. بهتر است که برای بسته‌بندی تجهیزات خود از این موضوع به‌صورت ویژه کمک بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *